درباره شرکت ما

شرکت ما دارای یک تیم تحقیق و توسعه قوی است و یک رابطه همکاری طولانی مدت با موسسات برق برقرار می کند. ما تجهیزات تولید پیشرفته داخلی و ابزار تشخیص کامل و فناوری تولید نفیس داریم.برای مثال،کارگاه های ریخته گری، مهر زنی، اکستروژن، آهنگری، آبکاری گرم و سایر کارگاه ها، بیش از 110 مجموعه تجهیزات تولید و مجهز به تجهیزات مکانیکی، فیزیکی و شیمیایی و خواص فیزیکی فلزات.

ما بر ترکیب تولید، یادگیری و تحقیق اصرار داریم.همیشه، تیم ما تمام تلاش خود را می کند تا محصولات با کیفیت بهتر را توسعه دهد. شرکت ما همیشه "نوآوری علمی و فناوری، *، مبتنی بر یکپارچگی" را به عنوان هدف، به طور جدی در کیفیت محصول و حفظ اعتبار تلاش های سازمانی در نظر گرفته است.این شرکت مطابق با روش های مدرن مدیریت سازمانی، استانداردهای سیستم کیفیت بین المللی 9001-2000 را به طور کامل اجرا می کند.سال هاست که با تکیه بر کیفیت محصول قابل اعتماد و خدمات پیش فروش و پس از فروش بی نقص، محصولات برق با نام تجاری "WangYuan" در کشور فروش خوبی داشته اند، برخی از محصولات به بازارهای خارج از کشور صادر می شوند.نتایج خوشحال کننده ای به دست آورده است و از شهرت خاصی در داخل و خارج از کشور برخوردار است.به فلسفه کسب و کار قابل اعتماد صادقانه، پیشرفت با تایمز، بهینه سازی نوآوری، برای ارائه خدمات با کیفیت جامع به مشتریان اعتقاد داشته باشید.

اکثر شرکت‌ها که تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته‌اند، زمان بازگشت را به تاخیر انداخته‌اند،شرکت ما به طور رسمی کار خود را در ماه مارس آغاز کرد. کارکنان در حال حاضر مشغول به کار هستند و نیروی قدیمی خود را بازیابی می کنند.

کارخانه ی ما

厂房2 拷贝

گواهی صلاحیت

1585727901 (1) 1585727963 (1)


زمان ارسال: آوریل-02-2020