לגבי החברה שלנו

לחברה שלנו יש צוות מו"פ חזק, וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח של שיתוף פעולה עם מוסדות חשמל. יש לנו ציוד ייצור מתקדם מקומי ואמצעי איתור מושלמים, טכנולוגיית ייצור מעולה.לדוגמה,יציקה, הטבעה, שחול, פרזול, ציפוי חם וסדנאות אחרות, יותר מ-110 סטים של ציוד ייצור, ומצוידים בציוד לבדיקת מאפיינים פיזיים מכניים, פיזיים וכימיים ומתכתיים.

אנו מתעקשים על השילוב של ייצור, למידה ומחקר.כל הזמן, הצוות שלנו מנסה כמיטב יכולתנו לפתח מוצרים באיכות טובה יותר. החברה שלנו תמיד לקחה "חדשנות מדעית וטכנולוגית, *, מבוססת יושרה" כמטרה, ברצינות באיכות המוצר ולשמור על האמינות של מאמצי הארגון.החברה בהתאם לנהלי ניהול ארגוניים מודרניים, מיישמת במלואה את תקני מערכות האיכות הבינלאומיות של 9001-2000.במשך שנים רבות, בהסתמך על איכות מוצר אמינה ושירות מושלם לפני המכירה ואחרי המכירה, מוצרי החשמל של המותג "WangYuan" נמכרים היטב בארץ, חלק מהמוצרים מיוצאים לשווקים בחו"ל.הוא השיג תוצאות משמחות ונהנה ממוניטין מסוים בבית ומחוצה לו.האמינו בפילוסופיה עסקית כנה ואמינה, התקדמו עם The Times, מטב חדשנות, כדי לספק ללקוחות שירות איכותי מקיף.

מושפע מהמגיפה, רוב החברות עיכבו את מועד ההחזרה,החברה שלנו החלה לעבוד באופן רשמי במרץ. הצוות כבר בעבודה, משחזר את המרץ הישן שלהם.

החברה שלנו

厂房2 拷贝

תעודת הכשרה

1585727901(1) 1585727963(1)


זמן פרסום: 02-02-2020