Mengenai syarikat kami

Syarikat kami mempunyai pasukan R&D yang kuat, dan mewujudkan hubungan kerjasama jangka panjang dengan institusi kuasa elektrik. Kami mempunyai peralatan pengeluaran termaju domestik dan cara pengesanan yang sempurna, teknologi pengeluaran yang indah.Contohnyafaundri, pengecapan, penyemperitan, penempaan, penyaduran panas dan bengkel lain, lebih daripada 110 set peralatan pengeluaran, dan dilengkapi dengan peralatan ujian sifat fizikal mekanikal, fizikal dan kimia dan logam.

Kami menegaskan gabungan pengeluaran, pembelajaran dan penyelidikan.Sepanjang masa, pasukan kami mencuba yang terbaik untuk membangunkan produk berkualiti lebih baik. Syarikat kami sentiasa mengambil "inovasi saintifik dan teknologi, *, berasaskan integriti" sebagai tujuan, serius dalam kualiti produk dan mengekalkan kredibiliti usaha perusahaan.Syarikat mengikut prosedur pengurusan perusahaan moden, melaksanakan sepenuhnya standard sistem kualiti antarabangsa is9001-2000.Selama bertahun-tahun, bergantung pada kualiti produk yang boleh dipercayai dan perkhidmatan pra-jualan dan selepas jualan yang sempurna, produk kuasa elektrik jenama "WangYuan" telah terjual dengan baik di negara ini, beberapa produk dieksport ke pasaran luar negara.Ia telah mencapai hasil yang memuaskan dan menikmati reputasi tertentu di dalam dan luar negara.Percaya kepada falsafah perniagaan yang boleh dipercayai yang jujur, Maju bersama The Times, mengoptimumkan inovasi, untuk menyediakan perkhidmatan berkualiti komprehensif kepada pelanggan.

Dijejaskan oleh wabak itu, Kebanyakan syarikat telah menangguhkan masa untuk kembalisyarikat kami mula bekerja secara rasmi pada bulan Mac. Kakitangan sudah pun bekerja, memulihkan tenaga lama mereka.

Syarikat kita

厂房2 拷贝

sijil kelayakan

1585727901(1) 1585727963(1)


Masa siaran: Apr-02-2020