بند پایان مکانیکی پیچ برشی محصول نوآورانه مستقل Wangyuan Power Technology Co., LTD است که برای اتصال یا پایان دادن به کابل با استفاده از پیچ‌ها و پیچ‌های گشتاور، از جمله پایانه‌های گشتاور و جذب گشتاور است.

برخی از مزایای کانکتورهای گشتاور در زیر توضیح داده شده است که از نازل های گشتاور به عنوان مثال استفاده می شود.

1. هیچ ابزار فشاری مورد نیاز نیست، فقط می توان از آچار سوکت معمولی برای پیچاندن و شکستن پیچ گشتاور استفاده کرد.مزایای آن سریع، ساده، هزینه نصب کم، کیفیت اتصال پایدار و عاری از عوامل انسانی است.

2. مناسب برای مس و آلومینیوم، مناسب برای هادی مس، هادی آلومینیوم، هادی آلیاژ آلومینیوم، از جمله مس و آلومینیوم گذر اتصال لب به لب 35KV و کلاس های ولتاژ زیر. مزایای آن موجودی تا حد زیادی کاهش می یابد، نیازی به خرید انواع مدل ها نیست. به عنوان مثال، نازل های گشتاور 150/240، قبلا سه نازل مسی، سه نازل آلومینیومی، سه نازل مسی و آلومینیومی وجود داشت، اما اکنون فقط یک نازل وجود دارد.

3. دامنه وسیع.از آنجایی که قطر کابل های تولید شده توسط هر کارخانه کابل متفاوت است، قطر داخلی هر کارخانه تصاحب یکنواخت نیست و آب ساختمانی که توسط هر کارگر نصب کننده استفاده می شود متفاوت است، کیفیت نصب نوع کرایپر سنتی بسیار متفاوت است. این مشکلات عبارتند از به دلیل ویژگی های طیف گسترده ای از نازل های گشتاور حل شده است. استفاده از کلمات مشتری استفاده از ابزار فنی برای حل مشکلات عملی است.

4. عملکرد الکتریکی قابل اطمینان تر. پس از فشار دادن لوله سنتی، لبه های بریده شده، سوراخ و حتی در حال پرواز تولید می شود که باید به دقت صیقل داده شود و به نیازهای بالایی برای پرسنل ساخت و ساز نیاز دارد. نازل گشتاور الکتریکی Bingyue صاف است، فقط یک درمان ساده شکستگی پیچ می تواند احتمال تصادفات را تا حد زیادی کاهش دهد.

5. برای کاربردهای خاص، مانند کابل انعطاف پذیر رشته نازک، چون کابل انعطاف پذیر از کابل مسی معمولی در همان اسکرین شات ضخیم تر است، لوله معمولی را نمی توان به برق وصل کرد و لوله با اندازه بزرگتر نمی تواندمحکم فشار داده شود، بنابراین حل کردن لوله گشتاور بسیار آسان است.


زمان ارسال: آگوست-10-2020