זיז סיום מכני של בריח גזירה הוא מוצר החדשנות העצמאי של Wangyuan Power Technology Co., LTD., אשר הוא לחבר או לסיים את הכבל באמצעות ברגים וברגים של מומנט, כולל מסופי מומנט והשתלטות על מומנט.

כמה מהיתרונות של מחברי מומנט מתוארים להלן, תוך שימוש בחרירי מומנט כדוגמאות.

1. אין צורך בכלי לחיצה, ניתן להשתמש רק במפתח שקע רגיל כדי לסובב ולשבור את בורג המומנט.היתרונות הם מהירים, פשוטים, עלות התקנה נמוכה, איכות מפרקים יציבה וללא גורמים אנושיים.

2. מתאים לנחושת ואלומיניום, מתאים למוליך נחושת, מוליך אלומיניום, מוליך סגסוגת אלומיניום, כולל מפרק קת מעבר נחושת ואלומיניום בדרגות מתח של 35KV ומטה. היתרונות מצטמצמים מאוד במלאי, אין צורך לקנות מגוון דגמים להשתלט, ניהול נוח. לדוגמה, חרירי מומנט של 150/240, פעם היו שלוש חרירי נחושת, שלוש חרירי אלומיניום, שלוש חרירי מעבר נחושת ואלומיניום, אבל עכשיו יש רק אחד.

3. טווח רחב.מכיוון שקוטר הכבלים המיוצרים על ידי כל מפעל כבלים שונה, הקוטר הפנימי של כל מפעל השתלטות אינו עקבי, ומי הבנייה המשמשים כל עובד התקנה שונים, איכות ההתקנה של השתלטות מסוג crimper מסורתית משתנה מאוד. בעיות אלו הן נפתרה בגלל מגוון רחב של מאפיינים של חרירי מומנט. להשתמש במילים של הלקוח זה להשתמש באמצעים טכניים כדי לפתור בעיות מעשיות.

4. ביצועים חשמליים אמינים יותר. לאחר לחיצת הצינור המסורתי, הוא ייצור חיתוך, כתמים ואפילו קצה מעופף, אשר צריך ללטש בקפידה ודורש דרישות גבוהות לאנשי הבנייה. פיית המומנט החשמלית של Bingyue חלקה, רק טיפול פשוט בשבר הבריח יכול להפחית מאוד את האפשרות לתאונות.

5. עבור יישומים מיוחדים, כגון כבל גמיש דק, כיוון שהכבל הגמיש עבה יותר מכבל הנחושת הרגיל באותו צילום מסך, לא ניתן לחבר את הצינור הרגיל ולצינור בגודל הגדול יותרלהילחץ חזק, כך שקל מאוד לפתור את צינור המומנט.


זמן פרסום: 10 באוגוסט 2020