چین تا کنون 174 سند همکاری برای ساخت مشترک "یک کمربند و یک جاده" با 126 کشور و 29 سازمان بین المللی امضا کرده است.از طریق تجزیه و تحلیل داده های مصرف واردات و صادرات کشورهای فوق در پلت فرم jd، موسسه تحقیقات داده های بزرگ جینگ دونگ دریافت که تجارت آنلاین چین و کشورهای تعاونی "یک کمربند و یک جاده" پنج روند و "جاده ابریشم آنلاین" را ارائه می دهد. ” مرتبط با تجارت الکترونیکی فرامرزی توصیف شده است.
روند 1: دامنه تجارت آنلاین به سرعت گسترش می یابد

بر اساس گزارش منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی داده های بزرگ جینگ دونگ، کالاهای چینی از طریق تجارت الکترونیکی فرامرزی به بیش از 100 کشور و منطقه از جمله روسیه، اسرائیل، کره جنوبی و ویتنام فروخته شده است که اسناد همکاری با چین را به طور مشترک امضا کرده اند. "یک کمربند و یک جاده" را بسازید.روابط تجاری آنلاین از اوراسیا به اروپا، آسیا و آفریقا گسترش یافته است و بسیاری از کشورهای آفریقایی به موفقیت های صفر دست یافته اند.تجارت آنلاین فرامرزی تحت ابتکار «یک کمربند و یک جاده» حیاتی قوی نشان داده است.

بر اساس این گزارش، از میان 30 کشوری که بیشترین رشد صادرات و مصرف آنلاین را در سال 2018 داشته اند، 13 کشور از آسیا و اروپا هستند که در این میان ویتنام، اسرائیل، کره جنوبی، مجارستان، ایتالیا، بلغارستان و لهستان برجسته ترین کشورها هستند.چهار مورد دیگر توسط شیلی در آمریکای جنوبی، نیوزلند در اقیانوسیه و روسیه و ترکیه در سراسر اروپا و آسیا اشغال شده بودند.علاوه بر این، کشورهای آفریقایی مراکش و الجزایر نیز در سال 2018 به رشد نسبتا بالایی در مصرف تجارت الکترونیک فرامرزی دست یافتند. آفریقا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، خاورمیانه و سایر حوزه‌های تجارت خصوصی شروع به فعال شدن آنلاین کردند.

روند 2: مصرف فرامرزی فراوان تر و متنوع تر است


زمان ارسال: مارس-31-2020